2016. február 09. 15:36 - LUNA

The danish girl (A dán lány)

Nagyon vártam ezt a filmet. Mindennap kerestem, hogy mikor lesz már fent, mikor tudom megnézni. Sokat vártam tőle.

Nem kaptam meg. A férfi főszereplő, Eddie Redmayne jó színész. Nem vitatom. Nem láttam a tavaly Oscar-djat ért alkotását, Stephen Hawking szerepében. Nem biztos, hogy megnézem. Nem tudom szeretni a karakterét Eddie-nek, s ebben a filmben sem tudtam szeretni és elismerni Őt. Túl finom, s számomra túljátszott a vegyes férfi/női szerepe, de főleg, mint Lili viszolyogtam tőle. Engem nem tudott meggyőzni, hogy nem elmebeteg, hanem valóban egy férfi testben élő nő. Nem tudta hozni a természetes nőt a szerepben.

A női főszereplő-akit méltánytalanul csak legjobb mellékszereplőnek jelöltek a 2016-os Oscar-on, Alicia Vikander viszont zseniális, s nagyon magasan lejátszotta Eddie Redmayne-t! Őszinte, hihető a szerelem, szeretet, bánat, gyötrelem és vívódás, amit játszik nekünk. Hiteles, a szemeivel értéket adó nő Alicia. 

(Rá is kerestem,h megnézzem a filmjeit, következő filmem is hozzá kapcsolódik..)

Alicia miatt kap magasabb pontot tőlem az A dán lány: 8/10

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://moviesieein2016.blog.hu/api/trackback/id/tr838376540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása