2016. február 04. 23:33 - LUNA

Legend (Legenda)

TOM HARDY!

A filmet két este alatt néztem meg, mert első este fáradt voltam, s a film hosszú, s a közepén van egy picit vontatottabb rész, amin bealudtam; de másnap folytattam, s nem bántam meg,,,

Ismét megtörtént esetet feldolgozó film, egy híres gengszter-testvérpár a londoni alvilágból, érdekesség, hogy mindkét testvért Tom alakítja. Szép és hálás szerep, két jó karakter, egyik őrültebb a másiknál...

Nincs a szívemben kiemelkedő helyen a film sem, s Tom sem (bármilyen hisztéria is övezi), de korrekt alakítás és film.

7/10

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://moviesieein2016.blog.hu/api/trackback/id/tr878361732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása