2016. február 07. 21:47 - LUNA

The big short (A nagy dobás)

Nagyon vártam ezt a filmet.

Oscar díjra jelölték, legjobb film kategóriában.

Brad Pitt az egyik producere.

Nagyon jó kritikákat kap, esélyesnek tartják az Oscar-díjra...

Nem tetszett.

 

Ismét egy megtörtént eseményeken alapuló film, a nagy gazdasági világválságot előre látta pár ember, s őket mutatja be, hogy miket tettek előre, s hogy teljesedett be a jóslatuk. Az a baj, hogy túlságosan wallstreetes nyelvezetű lett nekem, s mivel nem mozgok otthonosan ebben a pénzügyi világban - ahogy gondolom nagyon sokan mások sem-, még annak ellenére is sok minden zagyva maradt, hogy igyekeztek számunkra (nem értők)- filmből jól láthatóan kilógó elemekkel megmagyarázni, hogy mi is történik. Speckó nekem ez sem tetszett.

Nem találtam viccesnek sem a filmet, drámainak sem, akciónak sem de még dokumentumfilmnek sem. Ez a legnagyobb bajom vele; nekem semmilyen lett.

Brad Pitt szerepe apró, Cristian Bale sem olyan karakteres, mint az előzetes alapján vártam. Steve Carell vitte messze a pálmát...

5/10

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://moviesieein2016.blog.hu/api/trackback/id/tr278369258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása