2016. január 20. 18:44 - LUNA

Carol

Ha ezt valaki elolvassa, biztos meg fog kövezni, de őszintén? Én nem vagyok egy hatalmas Kate Blanchett rajongó; számomra ami nagy erőssége, hogy nagyon szuggesztív a tekintete- mégis minden filmjében ugyanaz a tekintet köszön rám vissza... a színészi játék fontos része, hogy a szemek beszéljenek, de nekem ugyanazt mondja mindig, ez zavar. Vesébe létó tekintet, ami misztifikált és szuggesztív- nem érzek mögötte érzelmeket.

Ebben a filmben is nagyon szép nő Cate Blanchett, s jól is áll neki a gazdag úrinő szerep. A történet lényege, hogy egy átlagos eladólánnyal szerelem szövődik köztük,s az egész film egy érzelmi feszültséggel teli bomba- kellene hogy legyen- nekem nem volt az. Nem éreztem ezt a feszültséget, nincs szépen kidolgozva/megmutatva, hogy az a szikra hogy pattan ki- nincs szikra.

Rooney Mara játéka sem fogott meg maradéktalanul, számomra csak annyi jön át a vásznon, hogy meglátja a szépasszonyt, aztán megy utána, Carol elhívja egy útra, s megy, aztán megtörténik aminek meg kell, majd szenvedés, aztán happy end.

Számomra a legszebb jelenet a film végén van, ott éreztem egyedül igazi szikrát, feszültséget és valódiságot; az utolsó jelenetnél.

Ps.: az pedig kifejezetten nem tetszik, hogy mint anya, Carol képes lemondani a gyermekéről....

Nem értem a dupla Oscar-jelölést: Cate-ét és Rooney-ét sem...

5/10

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://moviesieein2016.blog.hu/api/trackback/id/tr808297254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása