2016. február 04. 23:11 - LUNA

Mad Max-Fury road (Mad MAx:A harag útja)

2015 egyértelműen Tom Hardy éve volt. Erre nemrég jöttem rá, ugyanis én nem ismertem eddig az úriembert, az A visszatérőben láttam először, de azóta folyamatosan belebotlok-s nagyon jó szerepekben! 

A Mad Max legfrissebb filmben is Ő a főszereplő, nagyon szuggesztív és markáns alakítás.

Már amit ki lehet hozni egy alakítással egy ilyen látványvilágú, utópisztikus zseniális őrületben! Szerencse, hogy jó az alakítása,s hogy Charlize Theron-é is (női főszereplő), mert kevésbé karakteres játékkal nem is emlékeznénk a szereplőkre.

George Miller olyan filmet tett le elénk, amit nézve nincs időd eszmélni egyik sokkból, máris nem a második, hanem a harmadikban vagy! Látvány, zene, karakterek, lendület, hatások... a történet kevésbé számít, s nekem is utána kellett olvasnom, hogy mit is láttam pontosan, s melyik szereplő miért az-aki..mert nincs kifejtve és kidolgozva, de tulajdonképpen ez nem számít, mert ez a film minden egyes percével beleég a retinádba...kitörölhetetlenül...

Az Oscar jelölést is megértem, mert ezt  mozit ki kell emelni a többi mai sci-fi/akció közül.

9/10

mad-max-fury-road.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://moviesieein2016.blog.hu/api/trackback/id/tr468361680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása